BIO
Jestem poszukiwaczem prawdy. Spaceruję tam i z powrotem i poszukuję prawdziwej prawdy. Kontempluję życie. Fotografuję. Podróżuje. Zadaję pytania. Robię to co lubię i jestem wolnym człowiekiem.
ARCHIWUM

Wszystkie prawdy, które wam tutaj wyłożę, są bezwstydnymi kłamstwami.

AXA Direct – ja pierd…

Przebrnąć procedury AXA i uzyskać zwrot wpłaconej kwoty za polisę nie tracąc ani złotówki? Nieprawdopodobne i niemożliwe do wykonania!

Dialog (o ile można mówić tutaj o jakimś dialogu) przypomina ten z Mistrza i Małgorzaty Bułhakowa:

– Odstąpienie jest?
– Nie.
– Co jest?
– Wypowiedzenie, ale na podstawie prawnej odstąpienia.
– Niech będzie.

Człowiek kopie się ze ślepym koniem, który naparza kopytami w 3 płaszczyznach rzeczywistości. Po drodze dowiaduje się, że nie może poprawić polisy opłaconej i musi wykupić nowo, a od starej złożyć wypowiedzenie. Gdy składa je, dowiaduje się, że nie może wypowiedzieć umowy e-mailowo, a gdy ją już wypowiedział z zachowaniem formy pisemnej, otrzymuje informację, że nie jest ono skuteczne, gdyż podstawa prawna jest błędna i należy złożyć pismo ponownie, wskazując, iż jest to odstąpienie od umowy.

I na końcu jestem zmuszony pisać takie rzeczy. A chciałem załatwić wszystko szybko i w przyjemnej atmosferze. A teraz ktoś będzie musiał użyć kalkulatora.

axa oc

Rzecz jasna powinienem znać różnicę pomiędzy wypowiedzeniem, odstąpieniem i rozwiązaniem niczym Saul Goodman. Znać wszystkie podstawy prawne i sypać nimi jak asami z rękawa podczas undergroundowego turnieju pokera. Ale czy aby na pewno? Firma powinna być nieco bardziej przyjazna konsumentowi, a nie informować go, że może on sobie to „wyguglać„. A co, gdy klient internetów nie posiada?

Na szczęście ów klient internety posiada. I ma nawet bloga, na którym chętnie pochwalił się formalistycznym podejściem AXA Direct.

4 komentarze

  1. A to znasz? Przechodził agent ubezpieczeniowy pod mostem i walnął się w trzeci filar.

  2. Nie znałem ale też dobre. 🙂

  3. Też miałam z nimi problem. 3 miesiące bez auta (odszkodowanie z AC), i stracili klienta 🙂

  4. @Marta 2 lata temu odmówili mi przyjęcia płatności kartą kredytową ponieważ karta została wydana na mnie, a wykupujący polisę był moim ojcem (różnica polegała na tym innym imieniu). Moje dane były podane wówczas jako drugi kierowca.

Skomentuj.