I znów moje powiedzonko, że można udawać wszystko i stać się tego mistrzem. Mistrzem… mistrzem… mistrzem. Znów! Na zajęciach z reklamy rzucasz kilka znanych nazwisk światowych projektantów mody: Giorgio Armani, Gianni Versace i tych mniej znanych jak Kenzo i Roberto Cavalli.
Ten ostatni jest efektem odgadnięcia zagadki pani profesor od reklamy. To ten co bierze udział w projektowaniu najnowszej kolekcji H&M. Niestety prawdopodobnie nie będzie ona dostępna w Poznaniu, a chętnie bym sobie ją obejrzał. Wszystko przez marne wyniki, którymi pochwaliła się w ubiegłym roku poznańska siedziba H&M, w szczególności dotyczy to ekskluzywnej kolekcji Victor’a i Rolf’a, którzy poszli śladami Karla Lagerfelda i Stelli McCartney, Madonny oraz Kylie Minogue.
Jak widać Poznaniacy i poznański rynek (jak określiło to kilku znajomych mi marketingowców) są inni. Specyficzni. Śmiejemy się, że rządzą tutaj błyszczące dresy Bema, niektóre z dodatkowymi paskami, inne z paskami, które się odkleiły. Też swoisty typ mody… Taki kreszowy.
I wracając do tematu to wystarczy czasem rzucić kilka haseł i ludzie zaczynają postrzegać cię za kogoś zupełnie innego niż za tego jakiego znali cię wcześniej…Fajnie być człowiekiem gatunku ludzkiego.
Kenzo i Roberto Cavalli mniej znani?!. Masz jednak rację wiedza ogólna która jest łatwo dostępna i wręcz podstawowa w określonym temacie może uczynić z ciebie specjalistę.
Niestety większość ludzi jest bardzo ograniczona i nie za bardzo rozumie że warto poznawać, uczyć się, odkrywać…
no ja mówiłem z perspektywy innych. ja go znałem i wiedziałem ze robi kolekcję dla H&M tylko to nazwisko w większych kręgach popkultury reserved, house i ryneczków mało kto, bo jak wiesz podróbki są tylko Channel, Armaniego, Versace. Roberta nie widziałem :faja
Tak samo jak mimo powszechnego uznania i niesamowitej renomy mało kto w Polsce od razu kojarzy jeżeli powie mu się YvesSaintLaurent. Pierwsze co mu przyjdzie na mysl, to że widział taką tabliczke w Douglas’ie czy innej perfumerii (tam mają takie duże napisy na półkach, z 20m to widać) 😉