BIO
Jestem poszukiwaczem prawdy. Spaceruję tam i z powrotem i poszukuję prawdziwej prawdy. Kontempluję życie. Fotografuję. Podróżuje. Zadaję pytania. Robię to co lubię i jestem wolnym człowiekiem.

Wszystkie prawdy, które wam tutaj wyłożę, są bezwstydnymi kłamstwami.

Inni wiedzą lepiej

Gdybym zapytał klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy szybszych koni. Więc ich nie pytałem.
Henry Ford, amerykański przedsiębiorca.

Z reguły powinno pytać się klientów co chcą. Prowadzić z nimi dialog w sprawie ich własnych potrzeb w myśl marketingu holistycznego. Gdyby tylko (klienci) wiedzieli co chcą. Myślę że jednak mimo wszystko potrzebny jest ktoś kto to przeskoczy. Zrobi coś ponad ludźmi, ponad ówczesnymi czasami i standardami. Bo nic nie sprawia takiej motywacji jak stworzyć coś co będzie generowało kolejne potrzeby po ów dzień.

3 komentarze

  1. Steve Jobs się kierował między innymi tym cytatem. 🙂

  2. @pim no własnie coś mi się też tak wydawało ze to pasuje do niego, te wszystkie ipody itd

  3. Jestem świeżo po lekturze „Być jak Steve Jobs”. Na okładce są jego słowa: „Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz”. W książce gdzieś przewija się właśnie cytat Forda. 🙂

Skomentuj.