BIO
Jestem poszukiwaczem prawdy. Spaceruję tam i z powrotem i poszukuję prawdziwej prawdy. Kontempluję życie. Fotografuję. Podróżuje. Zadaję pytania. Robię to co lubię i jestem wolnym człowiekiem.

Wszystkie prawdy, które wam tutaj wyłożę, są bezwstydnymi kłamstwami.

Nieprofesionalizm handlowców

Szlag mnie trafia gdy na mojej skromnej osobie odbija się nieprofesjonalizm co niektórych handlowców na Allegro i nie tylko. Jeżeli ktoś nie potrafi uszanować mojego czasu i pieniędzy nie zasługuje na szacunek…

W tym przypadku jest to firma Zygzak z Legnicy legitymująca sie tytułem Super Sprzedawcy na Allegro.pl

W związku z dużym opóźnieniem w wysłaniu paczki przez waszą firmę (aukcja nr 477565998 login allegro: enforces) tj. wylicytowaniu przedmiotu w dn. 5 XII 2008r, wysłaniu przelewu elixir w tym samym dniu tj. 5 XII 2008r i nadaniu przez waszą firmę paczki w dniu 12 XII 2008r proszę o zwrot nadpłaconej przeze mnie kwoty przeznaczonej na przesyłke priorytetową w wysokości 3 zl i 20 groszy na konto:
xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
PIOTR KOWALSKI
xxx
xx-xxx xxx POLSKA

Swoją prośbę motywuje faktem iż przesyłka wysłana po tygodniu nie ma znamion przesyłki dostarczonej priorytetowo tzn. szybko lub idąc za słownikiem języka polskiego „priorytet pierwszeństwo; przywilej; por. prerogatywa. Etym. – nm. Priorität ‚jw.’ z śrdw.łac. prioritas dpn. prioritatis ‚jw.’ od łac. prior ‚(po)przedni; wcześniejszy; pierwszy; starszy’. „

Informuję także że wpłaciłem z wyżej wymienionego konta kwotę 35zł w tym 25zl to wartość przedmiotu, 10zł to koszt przesyłki priorytetowej. Koszt tańszej przesyłki do 0,5 kg wynosi 6zł 80 groszy.

A chciałem zrobić mamie niespodziankę na święta, Jestem ciekaw czy ten „priorytet” zdązy dojść na czas jako prezent pod choinkę.

4 komentarze

  1. Koval i to się nazywa profesjonalizm z Twojej strony 🙂 co do „Super Sprzedawców” na allegro z 20% negatywami mam zawsze mieszane uczucia ..

  2. Mam wręcz wrażenie, że ci „Super Sprzedawcy” leją na klienta najmocniej, bo co tam, wolno im, rangę już mają. Często sam tego doświadczałem, chyba najbardziej niemiła była konwersacja z jednym z pracowników pewnej firmy sprzedającej oprogramowanie. Chamskie żarty i pyskaty ton na porządku dziennym. Ale czasem znajdzie się i fajny sklep/sprzedawca. Czasem. Rzadko.

  3. @koval, po prostu, przesyłka idzie ZYGZAKIEM!

  4. Różnie bywa, jak to z ludźmi. Często kupuje u ss i przeważnie nie ma obsuw, a w większości przypadków paczka jest wysyłana na następny dzień.

    Choć jeszcze się nie nauczyłeś że lepiej brać pobraniowe paczki?

Skomentuj.